Niekde som čítal podobné: Rakúšania nemajú radi atómové elektrárne. Pred časom mali málo elektriny, tak ju doviezli z Čiech - vyrobenú okrem iného aj z atómových elektrární
Ale stale je to efektivnejsie ako diesel v aute. V takychto generatoroch ide diesel v optimalnych otackach - a minie sa ho menej.
Na tomto principe uz existuju auta - spalovaci motor v optimalnych otackach a realne elektromotor co "otaca kolesa"
ta fotka je z Australie a paradoxne je to ekologickejsie ako keby to bolo napojene na siet :). V australi je totiz 75 percent elektrickej energie z uhlia.
roman 1
A co straty "po ceste" - vyroba v gneratore, transformovanie na nabijacie napatie, prenos, nabitie bateriek, strata z bateriek za 24 H.
a hlvane CO S BATERKAMI PO "POUZITI"
koment z 13:09 reprezentuje mimoriadne nadaneho a inteligentneho cloveka... :-D
Niekde som čítal podobné: Rakúšania nemajú radi atómové elektrárne. Pred časom mali málo elektriny, tak ju doviezli z Čiech - vyrobenú okrem iného aj z atómových elektrární
Ale stale je to efektivnejsie ako diesel v aute. V takychto generatoroch ide diesel v optimalnych otackach - a minie sa ho menej.
Na tomto principe uz existuju auta - spalovaci motor v optimalnych otackach a realne elektromotor co "otaca kolesa"
ta fotka je z Australie a paradoxne je to ekologickejsie ako keby to bolo napojene na siet :). V australi je totiz 75 percent elektrickej energie z uhlia.
roman 1
A co straty "po ceste" - vyroba v gneratore, transformovanie na nabijacie napatie, prenos, nabitie bateriek, strata z bateriek za 24 H.
a hlvane CO S BATERKAMI PO "POUZITI"
To iste co vyroba spalovacich motorov, vyroba benzinu/nafty, preprava b/n, a co s katalyzatormi, filtrami, blokmi motorov, olejovymi vanami.
@nepochop: Takze Tesla to robi pre lasku k nasej planete? WTF