pherkard

pherkard

pherkard | Netolerantný laktózofob

Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
pherkard
Ked slepo veris statu, politikom
 
Daniel
Daniel | 1.11.2021 07:35

Dopísal by som, že "slepo".


Homer
Homer | 1.11.2021 09:05

Namiesto "GOVERNMENT" by tom mohlo byť aj "FB videjka". Hlavne tie so žltými titulkami.:-)


pherkard
pherkard | 1.11.2021 09:12

Homer | 1.11.2021 09:05

Ano mas pravdu a naslo by sa vela dalsich prikladov. Takze prirodzena skepsa je na mieste vo vela ohladoch.


pherkard
pherkard | 1.11.2021 09:15

Napriklad, na odlahceie temy, take porno, tiez nemozes verit vsetkemu co vidis. :>D
I ked pissing v tomto ohlade je asi pre niekoho vzrusujuci... ci?


| 1.11.2021 10:08

Homer, iste aj videá na FB. Pretože tie najviac určujú zákony, vyhlášky, výšku daní a odvodov, určujú smerovanie krajiny ... prečo z niečoho viniť vládu a parlament? Dôležité sú videá na FB. Ach jo.


pherkard
pherkard | 1.11.2021 10:26

anonym - | 1.11.2021 10:08
A vlada a parlament nam boli zoslane duchom svatym vsakze a nie volicmi, ludmi.
Vytaranie verejnej mienky, politickych nazorov ludi, volicov je cim ovplyvnovane. Uz to nie rodinnou vychovou a pozitivnymi vzormi spavania v okoli, ale FB statusmi.
Najprv porozmyslaj o pricine, ked chces reagovat na dosledok.
Ano Homer ma pravdu.


Eamileann
Eamileann | 1.11.2021 10:53

Keď slepo veríš čomukoľvek. Ale najhoršie je to asi vtedy, keď veríš alternatívnym magorinám a hlavným (a možno jediným) argumentom je presne tento obrázok, resp. akákoľvek varianta Jojojovho výroku "ja neverím oficiálnej propagande"...


pherkard
pherkard | 1.11.2021 10:59

Eamileann | 1.11.2021 10:53
Suhlas, a preto hovorim o prirodzenej skepse, pochybnosti ku vsetkemu mne predkladanemu a zadavam si otazku "Cui bono" - v ci prospech.
Aj zverejnenie nahravok Fica and Co. - oslavovane, ze uz mu je koniec atd. Obavam sa, ze to bolo zverejnene od jeho nohsledov, aby spochybnil ich relevantnost na sude.
To, ze jeho odporcovia maju pocit zadostucinenie je mu na salame a jeho volici, tomu aj tak neuveria.
Takze vlastne vyhral, opat...


bronski
bronski | 1.11.2021 12:07

KK(1992):
https://pouzivajmozog.com/wp-content/uploads/2019/10/Kryl-politika.jpg
==

"V politika se neveri, a kdo v neho veri, je idiot!”


Jojojo
Jojojo | 1.11.2021 13:27

Karel vtedy nevedel, že jedinou výnimkou je Kiska!!!

(a ešte Žuža)


Eamileann
Eamileann | 1.11.2021 15:15

To veru vedel, Jojojo, a nevieme to ani my... Jediný, kto tu v poslednom čase spomínal Kisku (hlavne od zverejnenia informácie o Ficovej chate), si totižto Ty :)

A takýmito sarkastickými poznámkami svoju vieru neospravedlníš. BTW, stále čakáme, kedy nám vysvetlíš, čo je na tej Tvojej takzvanej "oficiálnej propagande" lož, že by sme to mohli konfrontovať s realitou...


Eamileann
Eamileann | 1.11.2021 15:15

*nevedel


Eamileann
Eamileann | 1.11.2021 15:19

A neviem, či vám to s Jajom ešte nikto nevysvetlil, ale Žužu sedí v base :P


tmiro | 1.11.2021 16:31

Ak by zostal Fico predsedom vlády a povedal by, že z 5 mil ľudí sa za rok potvrdene nakazilo 500 tis a 10 tis umrelo, čo znamená, že až 0,2 % obyvateľstva umrelo navyše teda každý päťstý človek, ockujte sa! A na to by Kotleba z opozície vyhlásil, že on to zvládol bez problémov, treba si len dat vodku a tie testy že 500 tis ľudí sa nakazilo, boli sfalsovana alebo aj keby nie, aj tak z nich umrel iba každý päťsty človek a to je nič, neockujte sa, lebo umrieť na vakcínu! Tak by som počúval radšej Fica.


Jojojo
Jojojo | 1.11.2021 20:01

Eamileann si ma spomenul, tak som reagoval. Ja len nemôžem pochopiť, ako ešte aj dnes môže niekto obhajovať Kisku v tej pozemkovej kauze... Bolo by to na smiech, keby to nebolo do plaču.
Svojho času som Ti dal odkazy aj zdroje, ale keď pre Teba je všetko mimo mainstream automaticky nedôveryhodné, alebo nemáš čas, tak bohužiaľ, si odkázaný utvárať si svetonázor podľa nadpisov na N-ku.

pherkard ja si nemyslím, že to Ficovi v niečom pomohlo. Veď bol z toho celý nervózny. Ani tým prieskumom by som príliš neveril. Hoci ktovie, pri tom, čo tu vládne... možno raz budeme hovoriť "zlatý Fico", namiesto "zlatí komunisti" :D


mod
mod | 2.11.2021 07:24

Zato ten kto verí hoaxom z fb tak je zrejme "hrďyna"


Jojojo
Jojojo | 2.11.2021 07:30

Največčý! :)


bronski
bronski | 2.11.2021 08:13

#jojojo
co tu ( resp tam u vas) vladne je a bude vzdy lepsie co vladlo za meciarovsko - ficovskej dynastie
si zapametaj ze 10 matovicov narobi menej skody, nielen moralnej , ako 1 fico


Eamileann
Eamileann | 2.11.2021 09:07

Nevysvetlil si nikdy nič, Jojojo, nebuď na smiech, hovoril si nejaké bláboly o bezmenných mimovládkach financovaných Sorosom, čo nám sem vozia migrantov a podobné všeobecné kraviny, a aj to už je dávno. O článkoch, čo si mi poslal, som Ti vždy povedal, čo mi na nich nesedí, a že tam toho bolo (a nikdy som pri tom nerobil scény ako Ty, keď Ti niekto postne článok na Denník N), a počúvať celú reláciu na slobodnom vysielači fakt nemám čas, prepáč. Ak sa v tom orientuješ, nejaké konkrétne príklady musíš byť schopný dať... Vieš, to sa tak v diskusiách robí, povieš informáciu a priložíš k nej zdroj, nie že dáš zdroj, ktorého prebádanie by zaberalo niekoľko dní, a povieš, aby sme si informáciu našli sami. Naviac v médiu s tak pochybnou povesťou (a oprávnene)...

Že neveríš "oficiálnej propagande" (akoby sme stále žili v diktatúre), to si povedal nie raz. A v čom tá oficiálna propaganda spočíva, si tiež nevysvetlil nikdy... Inu, vnímam Ťa v horšom prípade ako trolla, ktorý tomu sám neverí, v lepšom prípade ako ukážkový príklad hlupáka, ktorý v strachu z toho, aby neuveril propagande, uverí naozajstnej propagande diktatúr, pre ktoré je naše blaho to, čo chcú naozaj najmenej (lebo čím väčší chaos je v krajinách, ktoré ich obyvatelia vnímajú ako vyspelé, tým väčšia je zdanlivá legitimita diktátorov a prestíž pred vlastným obyvateľstvom). A ruka v ruke s tým rôznym iným hoaxom...

Nikto netvrdí ani netvrdil, že Kiska je dokonalý či čistý ako ľalia, ako sa snažíš podsúvať, aj preto Ťa nikto nebude brať v tejto diskusii vážne. Ale z toho, ako vehementne na Kisku útočíš a snažíš sa obrátiť diskusiu na neho (nechápem, načo by sme sa mali o ňom baviť s Tebou, keď aj tak si melieš stále svoje a argumenty o viditeľne dokázateľne zinscenovanom videu totálne ignoruješ), len aby si potrel diskusiu o Ficovi, je mi tak či tak zle...


Homer
Homer | 2.11.2021 12:10

>Eamileann: Klobúk dole :-)


pherkard
pherkard | 2.11.2021 15:50

Eamileann | 2.11.2021 09:07
Skoda, ze sa nedaju hodnotit prispevky tu na Gulage - za mna +


Len tak
Len tak | 2.11.2021 17:18

Eamileann, na toho pablba treba "nervy jak železní dráty".
Tvoje nervy budú asi aj nerezové.


Eamileann
Eamileann | 2.11.2021 23:20

Vďaka za podporu, chalani, bohužiaľ sa bojím, že to nestačí :(


Jojojo
Jojojo | 3.11.2021 09:13

Eamileann ty si Kisku obhajoval. Ak aj bolo prvé video zinscenované, je mi to ÚPLNE JEDNO. Dôležité sú ďalšie dve videá, kde Kiska nepriamo priznal, že kúpil ukradnutý pozemok od bieleho koňa a vedel o tom. Že nahrali Fica, OK, nech sa to rieši, ja ho nijako neobhajujem na rozdiel od niektorých pravoverných (novinárov), čo sa takto otvorene zastávajú Užeho. Mne to príde celkom vtipné :)
A keď nemáš čas počúvať dlhé relácie, alebo čítať dlhšie články, to nie je môj problém. Problém bude v tom, že 98% sleduješ meinstrím. To je ako tá diskusia so Smatanom: nejaká starostka na stretnutí povedala svoje výhrady v pár vetách a potom pol hodinu rečnil Smatana. Kto asi "vyhrá" takú polemiku?
Navyše, ak sú v spoločnosti zaužívané nejaké naratívy, na ich vyvrátenie treba oveľa viac času ako keď niekto dookola opakuje rovnakú mantru celé roky. Kvôli tomu som tu citoval aj Chomskeho: "Ak by sa dnes konal Norimberský proces, každý povojnový americký prezident by odvisol." Na vysvetlenie takéhoto výroku treba dostať sakra kopec času, aby si sa mohol sám rozhodnúť, či s tým súhlasíš alebo nie. Alebo si jednoducho pomysli, že jeho autor je blázon a ďalej spokojne ži v bubline: aj tak tým určite chcel obhajovať Putina!


bronski
bronski | 3.11.2021 13:02

#jojojo
niekto sleduje mejnstrip, iny sleduje altstrim, nech si kazdy vyberie, nik nikoho nenuti sledovat to druhe, krasa demkracie je i v tom ze mas na vyber i infozdroj
ku kiskovi - kiska mozno verejne priznal ze kupil sporny pozemok ALE
a/ nebol kradnuty , ako to pises ty (na presnost terminologie si aspon ja sam potrpim)
b/ v case kupy konal v dobrej viere,a nie s umyslom spekulacie
ja osobne nie som pravnik, a predpokladam ze ani ty nie, tak ta len upozornujem na nepresnosti resp nespravnosti tvojich tvrdeni
nakoniec myslim ze ta kauza je defakto ukoncena k spokojnosti povodnej 'obete' nechapem ze je to i po takom case pre mnohych stale TEMA...


Jojojo
Jojojo | 3.11.2021 13:15

Problém je v tom, že keď niekto sleduje iba mejnstrím, tak má potom jednostranné informácie a jeho názory podľa toho aj vyzerajú (napr. napíše, že Kiska konal v dobrej viere :). Keď niekto sleduje iba alternatívu, tak tiež má divné názory, v extrémnych prípadoch ide robiť bordel do obchodu. Keby sledoval všetko, rýchlo zistí, že mejnstrím často neiformuje, ale tlačí nejakú agendu a na alternatíve sú často bludy.


Len tak
Len tak | 3.11.2021 13:36

Jojojo, ty sa musíš inteligenčne dosť odchyľovať od bežnej populácie.

Všetko sleduješ, rýchlo zisťuješ ... rozoznávaš propagandu i bludy.

A aj tak pôsobíš ako pablb.


bronski
bronski | 3.11.2021 13:44

#jojojo
problem nie je v tom kto co sleduje, problemom je najcastejsie cerpany infozdroj
JA osobne uprednostnim akreditovaneinfo agentury kt v ramci svojej kredibility musia vykonavat fact-checking a ine metody zurnalistiky
TY mozno preferujes obsahu a obsadeniu SOC SIETi a naslednemu viralnemu sireniu propagandy/bludov/dezinformacii/rozpravok ( vyber si co uznas za vhodne)


Eamileann
Eamileann | 3.11.2021 14:01

Jojojo, je rozdiel Kisku uctievať vs. obhajovať vs. púho konštatovať, že sa to s korupčnými aférami Šéfa nedá porovnať a nemá to pod príspevkom venovaným Ficovi čo robiť. Kisku tu "riešime" len a len pre to, že ho tu niekto tendenčne dlhodobo pretláča pri každej zmienke o istých ľuďoch. Nevieš o tom náhodou niečo?

Typický model konverzácie pod príspevkom najnovšie o Ficovej chate, v minulosti o Kočnerovi:
- Niekto niečo povie
- objavíš sa Ty a napíšeš, že Kiska XXX a toho nikto nerieši (akoby toho nebol býval plný denník N, keď to bolo aktuálne)
- zopár ľudí Ti odpíše, že je to neporovnateľné a že naviac klameš v tom, o čom tvrdíš, že je vraj jasné, a hlavne že vôbec nechápu, prečo to spomínaš
- Ty napíšeš, že si spokojný, že si chytil na udicu Kiskových fanatických obhajcov

To je ukážkový príklad trollingu, na to sa totiž nedá zareagovať tak, aby si to nemohol otočiť. Jedine že by ostalo ticho, a aj to by si vyložil tak, že nikto nič nenamieta. Toľko k tomu "obhajoval si ho".

Tými mimovládkami, Sorosom, utečencami, "propagandou EÚ horšou od ruskej" a ostatnými pakovinami si už dávno dokázal, ako dobre sa vieš v tých informáciách orientovať. A zopár tých vysvetlení v čom spočíva tá naša "oficiálna propaganda", ktorú podľa Teba žerieme, by sa fakt šiklo, vďaka...


Jojojo
Jojojo | 3.11.2021 19:21

bronski, na sociálnych sieťach ma nenájdeš, takže väčšinou neviem, čo sa tam šíri.
Tými akreditovanými agentúrami si ma rozosmial... Ale hej, čiastočne je to pravda, tlačové agentúry občas prinesú relevantnejšiu informáciu ako to, čo z toho potom spravia "seriózni žurnalisti".
Na jeden taký prípad upozornil kedysi Lichtner na Infovojne (hrozný zdroj, viem... :) - V USA policajt bez zrejméhho dôvodu zastrelil ženu, ktorá v noci zavolala hliadku k svojmu domu. Toto napísali slovenské noviny. Na TASR bola navyše informácia, že ten policajt bol pôvodom Albánec, o čom sa noviny už neobťažovali informovať. Ale pôvodná správa z New Yorku znela, že to bol prvý Albánec v radoch NYPD, s ktorým sa rok predtým fotil starosta a všade ho ukazovali ako príklad rozmanitosti a tolerancie. A o tom sa zase neobťažovala informovať TASR...

Emil a kde som to porovnával s aférami Šéfa? :))) Áno, troloval som vás - memečko bolo tiež trolovaním, že niekto bude obhajovať Šéfa, tak som bol zvedavý, či to neplatí aj pre iných politikov :) Keď vyšlo prvé video, kde sa bavili o Kiskovi, tak by som od serióznych novinárov čakal, že informácie z neho začnú preverovať a nie, že sa začnú Kisku zastávať ("veď to bolo nahrané, vidno tieň kameramana,..."). Potom sa objavilo ďalšie video a to už sa obhájiť nedalo. Ale doteraz si niektorí myslíte, že v tom bol Kiska nevinne - AKO JE TO MOŽNÉ???
Ako je možné, že v roku 2021 obhajuješ masovú neriadenú migráciu raketových inžinierov zo Somálska a tváriš sa, že sú to "utečenci" a že vo Fr. sa nič nedeje? Lebo tá hrozná alternatíva od roku 2015 tvrdí, že téza o utečencoch, ktorí budú pracovať na naše dôchodky je BS... Nie je načase pripustiť, že tí seriózni akreditovaní a neviem akí ešte novinári proste občas klamú?


 
Nie ste prihlásený, pre pridavanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader