Dnes Heger poziadal prezidentku o odobratie poverenia viest vladu SR.
Neviem ako to ten Sulik urobil, ale urcite je na vine, ze to Edo neustal.
pherkard | Netolerantný laktózofob
Dnes Heger poziadal prezidentku o odobratie poverenia viest vladu SR.
Neviem ako to ten Sulik urobil, ale urcite je na vine, ze to Edo neustal.
To nie je 4 vláda, ale stále tá istá tretia, ktorú povalil šaško Sulík a ta vláda bola len v poverení, bez podpory parlamentu a s obmedzenými právomocami. Napr. že premiér nemôže odvolať a vymenovať nových ministrov. Takže svoj diel viny nesie aj ten tvoj šaškár Sulík.
Jaky "diel"?
Nekupil testy, nevykopal hroby a vsetky vkady ktore doteraz "padli" iba jeho vinou. Ziadne pardon, ziadne diely. :>D
Teraz s tým asi nemá nič spoločné. Nemá na to čas. Venuje sa seberovným. Geissenovcom.
Dakujem ze si to pripomenul. Svina jedna. Urcite aj na prezidentu zatlacil aby vydrzala s Edom, az ked sa Geisejovci zacnu vysielat v TV a teraz si za statne robi kampan.
pherkard | 7.5.2023 15:25
tebe robí veľký problém pochopiť príčinu a následok. Ale pokojne šaškuj podľa vzoru najväčšieho šaška Sulíka. A sviňa je ten. kto sa tvári ako demokrat a potom povalí vládu s pomocou smerákmov, len aby sa jeho pomstychtivá povaha na chvíľu uspokojila.
Heger mal hodiť bobek na Slovákov a prestať sa snažiť za každú cenu s každým vychádzať a veriť, že ľudia ako Sulík majú záujem o lepšiu budúcnosť Slovenska.
100% suhlas, mal. Ale na to aby to urobil, by musel mat odvahu vyliezt z analu matovica a spravat sa ako chlap, ktory ma nejake moralne zasady.
:>D
Heger nebol v anále Matoviča. Robil si po svojom a robil chyby pre svoju naivitu a vieru, že určití ľudia majú záujem pracovať pre Slovensko a pritom sú to ľudia, ktorí politiku majú len ako prostriedok na vlastné obohatenie. A nehovor o morálnych zásadách, lebo nevieš čo to je, keď obhajuješ toho hajzla Sulíka a jeho bandu.
100% suhlas. Robil chyby a preto uz davno, najlepsie cca 2-3 roky tam nemal byt.
Viera je tak dobra do kostola, predseda vlady ma riadit stat cez svojich podriadenych a kontorlovat ich cinnost. A hlavne, ked sa nieco sere, tak konat.
20-04-2023 - uz vedel o Vlcanovej dotacii. A jeho reakcia??? Veril ze to dobre dopadne. Magor.
Osobna otazka, ty asi nepracujes ako veduci pracovnik, ze?
Vier, kriste pane.
Máš problém porozumieť písanému textu? "...robil CHYBY pre svoju NAIVITU a VIERU, že určití ľudia majú záujem pracovať pre Slovensko a pritom sú to ľudia, ktorí politiku majú len ako prostriedok na vlastné obohatenie.
Ty asi nepracuješ ako vedúci pracovník, lebo keď niekomu NE-VERÍŠ, tak si sa z toho už zbláznil, lebo všetko neodkontroluješ. To je najlepší spôsob ak sa vydať na cestu mikromanažmentu.
Význam slova veriť nie je len viera v boha - treba brať kontext. To máš veľmi obmedzené verbálne schopnosti. A áno v tom máš pravdu, že pokiaľ o niečom vedel, mal to riešiť, ale to už je o slabej akcieschopnosti. Jednoducho aj dôvera musí mať hranice.
Ty by si chcel v letiacom lietadle naivneho pilota, ktory veri, ze ked mu dojde palivo, tak to lietadlo nejako doplachti?
Podla tvojich vyjadreni asi hej. Ja nie, ja chcem pilota, ktory ked nastane problem, prijme riesenia, najde najblizsie letisko a bezpecne pristane.
A totp Heger nie je a ani nebol. Presne ako si napisal, naivny trtko, co veri, ze ludia pracuju pre nejake idealy a nie pre prachy so slabou, ba priam nulovou akcieschopnostou.
Takyto clovek by neuriadil ani s.r.o. s 3 zamestnancami, a ty ho obhajujes pri riadeni statu. Vysledky jeho riadenia vidime priamo teraz. A ten jeho prejav v TV. To ufnukene cosi, je predstavitel statu? Slaboch, co si nevie priznat, ze nieco nezvlada. Ubohe.
Predstav si, od mladosti pracujem v riadiacich funkciach, najprv par ludi a potom viac a viac. Nemusim kontrolovat vsetkych a ani sustavne. Je urcita herarchia a kontroluju sa vysledky a postupy a hlavne, NIKOMU NEVERIM, pokial nevidim vystup z kontroly, z procesu.
Kontorluje sa pracovna doba, kontroluje sa pracovne tempo, kontroluje sa kvalita vyrobkov, kontroluje sa trasovanie pri doprave atd atp. Nikde sa nespolieha na VIERU, ze to dotycny urobil, lebo to chcel pre slovensko.
Doporucujem ti precitat: https://komenta...uard-heger.html
pherkard, zbytočná snaha. Sulík je zodpovedný za všetko, aj za vyhnanie z raja!
Ty si jednoducho budeš stále omieľať svoju pesničku.
Napíš, kde som sa vyjadril, že chcem, aby riadil štát
Napíš, kde ho obhajujem
Ty si obmedzený svojimi skúsenosťami, pretože nie všetko sa dá riadiť ako strojárska firma. Veľmi by som bol zvedavý, ako by si riadil štát, kde jednoducho nemáš šancu všetko ukontrolovať z pozície premiéra..pekne sa to povie "skontrolovať proces" :) ale nositeľmi toho procesu sú ľudia a pokiaľ nerobia na linke, kde , tak vždy je priestor na to, aby to vyzeralo opticky dobre. Pokojne mi možeš písať kecy z učebníc, ale život je trošku zložitejší.
a nakoniec - nechcel som tu rozoberať hegera, o ktorom ani nie je ani tvoj príspevok ale Sulíka, od ktorého si odklonil diskusiu. a ty chceš, aby bol tým pilotom Sulík?
ps: treba doplniť: kde robia jeden úkon
musimreagovat | 7.5.2023 17:46
to je taká vaša mantra, ktorou chcete zosmiešniť ľudí, ktorí poukazujú na jeho chyby a prešľapy.
Ja nerobím zbytočnú robotu, zosmiešňujete sa sami. Neveril by si, ako ja dokážem na Sulíka nadávať. Samozrejme, keď je dôvod. Lenže ty a tebe podobní hádžete všetko na neho a to je fakt trápne. Za Hegerovu neschopnosť skutočne nemôže.
Si vo svojich prispevkoch nekonzistentny.
Na jednej strane vyvracias moje negativne tvrdenia o Hegerovi, zdoraznujes, z tvojho pohladu, jeho pozitivne vlastnosti a na druhej strane tvrdis, ze ho neobhajujes. Co je to ak nie obhajoba.
Vies co je dolezitejsie mnohokrat ako kontrola? Praca s ludmi. Neschopnych odstranit! Chybujucich usmernit a ak nepomoze dovi, dopo. Spoznat pracantov a podporovat ich. A ver mi, za tych viac ako 30 rokov prace, je to stale ta najtazsia cast mojej roboty.
Noze daj, ako sa vymedzil voci Matovicovi, ked tu viedol stat do sraciek?
Napomeniem napr. Sputnik - co urobil Heger?
Matovicova demisia / nedemisia - co urobil Heger?
Nepracujem v strojarskej fabrike, ale myslim si, ze by nezvkadok ani majstra na smene.
A k Sulikovi. Je to arogantny buran s minimom politickeho usudku a neschopnostou pochopit sirsie suvislosti. Spolupraca s nim je jedna katastrofa. Pre svoju stranu je skor pritazou ako prinosom.
..., ale, keby som mal dat riadit stat, tak radsej jemu ako Hegerovi, Ficovi, Matovicovi, Pelegrinimu.., pretoze vie riadit.
musimreagovat | 7.5.2023 18:06
netrep - kde ho robím zodpovedným za niečo čo nespôsobil. Zosmiešňuješ sa ty sám, Keď sa tak hlúpo obhajuješ.
musimreagovat | 7.5.2023 18:06
Hned vo svojom prvom prispevku, ked zdoraznujes, ze je to 3-tia povalena vlada od Sulika. Cize, Suik je zodpovedny :>D CitujemL "To nie je 4 vláda, ale stále tá istá tretia, ktorú povalil šaško Sulík"
Aspon si pamataj co pises.
pherkard | 7.5.2023 18:08
To mám súhlasiť s tvojimi hlúposťami, lebo podľa teba tým obhajujem Hegera? Máš divné myšlienkové pochody.
:) ale veď som povedal to isté - slabá akcieschopnosť - Vlčana mal poslať do péčka, kým ešte na to mal kompetencie.
Sulík vie riadiť :) neviem ako si na to došiel. Je to hlupák, ktorý sa vždy s niekym rozháda, vždy si nájde nejakého nepriateľa - či už to bolo mimo strany, alebo aj v rámci strany. Okrem toho je to absolútne politicky nepoľahlivý človek. Od kauzy sasanka a po jeho názoroch na riešenie vojny ktorú vedie rusko ho môžu voliť len jeho sektári.
A o jeho ekonomickej "odbornosti" stačí, keď si spomeniem napríklad spôsob, ako zastropoval elektrinu.
pherkard | 7.5.2023 18:19
a mám ti dať za pravdu, keď klameš?
V prvom svojom prispevku, obvinujes Sulika z povalenia vlady, este raz citujem: "To nie je 4 vláda, ale stále tá istá tretia, ktorú povalil šaško Sulík". - takze si presne ten typ ludi, na ktorych mieril moj vtip.
Reakcia 100%, treba trosku zlepsit cas odozvy, dost ti to trvalo, kym si zareagoval.
Obhajoba Hegera.
Mali by sme si asi definovat, co rozumieme pod pojmom obhajoba. Zjednodusene pre mna je obhajoba, relativizovanie, marginalizacia negativ a zamerne uprednostnovanie aj minimalnych pozitiv. V niektorych pripadoch, aj negativa je mozne vydavat za pozitiva. V ramci obhajoby, je vhodne priznat aj nejake chyby, urobene v dobrej viere a presunut zodpovednost za ne na inych resp, zahrat na vysiu moc.
Mas inu definiciu?
Ja ta na zaklade tej svojej, ta povazujem za nekritickeho obdivovatela Hegera a obhajcu jeho uz preukazatene chybnych krokov.
Vo svojich prispevkoch som ti daval aj fakty, kde Heger zlyhal, no ty si to nazval hlupostami (samozrejme, bez poukazania v com je to hlupost) a nazval ma klamarom, (opat bez poukazania kde a v com).
Vsimni si, prosim, ze ja som do osobnych invektiv k tebe nikdy nepristupil.
pherkard | 7.5.2023 19:08
Ty si fakt divný. Takže ja píšem, že Heger robil chyby, že je málo akcieschopný, že mal vyhodiť Vlčana kým mal na to kompetencie, ale ty tvrdíš, že ja som nekritický obdivovateľ Hegera :D a vraj to zvaľujem na vyššiu moc... Keď čítam tie tvoje kecy, mám pocit, že si čítal nejaké iné príspevky.
A naopak, ty sa tváriš ako skúsený manažér, ale vybral by si človeka, ktorý pravidelne rozkladá vlády ktorých je súčasťou, intriguje a stále má nejakého nepriateľa. Ja neviem ako ty, ale ja by som takého človeka vo firme nechcel ani keby bol odborník (čo Sulík nie je) lebo za krátku dobu rozloží každý tím, ktorého je súčasťou a prví odídu schopní ľudia.
Ty sa len pasuješ do role rozhľadeného človeka, ale v skutočnosti si len taký chrobák truhlík.
To krásnym príkladom je žonglovanie s kecami typu: "Zjednodusene pre mna je obhajoba, relativizovanie, marginalizacia negativ a zamerne uprednostnovanie aj minimalnych pozitiv. V niektorych pripadoch, aj negativa je mozne vydavat za pozitiva." Veď ty nie si schopny pochopiť ani šírku významu slova veriť, lebo ty by si po tom všetkom, čo má Sulík za sebou, mu dal dôveru, aby riadil štát.
Ale aj tak by ma zaujímalo, aké si "daval aj fakty, kde Heger zlyhal, no ty si to nazval hlupostami" takže kludne napíš tie tvoje fakty a moje príslušné odpovede, kde som to nazýval hlúposťami.
Nie vobec ho neobhajujes.
Weiss | 7.5.2023 15:57
Heger nebol v anále Matoviča.
Fakty, aspon par, nechcelo sa mi ich vypisovat vsetky, to by sme tu boli est aj na buduci mesiac.
pherkard | 7.5.2023 18:08
Noze daj, ako sa vymedzil voci Matovicovi, ked tu viedol stat do sraciek?
Napomeniem napr. Sputnik - co urobil Heger?
Matovicova demisia / nedemisia - co urobil Heger?
Weiss | 7.5.2023 18:28
pherkard | 7.5.2023 18:08
To mám súhlasiť s tvojimi hlúposťami,
Weiss | 7.5.2023 18:29
pherkard | 7.5.2023 18:19
a mám ti dať za pravdu, keď klameš?
Staci takto.
Prosim ta, ked si z nepamatas, co si pisal ty, tak aspon citaj a reaguj na to co ti pise clovek s ktorym diskutujes.
Tomu sa hovori slusnost.
Síce si si vybral len ten dodatok, ale OK:
Heger sa nevymedzil ani voči Matovičovi, ani voči Sulíkovi, ani voči Vlčanovi je to chyba akcieschopnosti a falošnej predstavy, že sa "demokratické sily" majú spájať proti smerakom a spol, pričom kritika na verejnosti tomu neprospieva. Toto nie je fakt, dokazujúci, že trčal Matovičovi z análu.
A že tu vyťahuješ sputnik, z ktorého ste vy saskari vyrobili kauzu, tak práve toto, ako nejaký problém, z hľadiska riadenia štátu nepovažujem. Jednoducho topiaci sa aj slamky chytá. Vtedy zomieralo aj vyše 100 ľudí denne.
BTW, rovnako váhavá ako Heger je aj prezidentka. Tá tiež vedela o Vlčanovej kauze a nič neurobila, nijak to neriešila.
Ale ty by si samozrejme v čele štátu videl Sulíka, ktorý v čase kovidu šiel protestovať voči vlastnej váde, spolu s dezolátmi a smerákmi, ktorí kričali rúška dolu. Ktorý sa dohováral s mafiánom o dôverných štátnych veciach, ktorý povyhadzoval zo strany všetkých, ktorí mu oponovali, vrátane všetkých protikorupčných členov strany, ktorý ktorý odporučil ukrajine, nech sa vzdá území a navrhol nech platíme rubľami. Tak toto ja nazvem nekritický a sektárky veriaci prístup.
Weiss, tá tvoja posadnutosť Sulíkom mi bola podozrivá už dlhšie, ale teraz už mám jasno. Toľko klamstiev v jednom príspevku, ty musíš byť Matovič!
musimreagovat | 7.5.2023 21:18
:) Ty musíš byť dezolát - nič konkrétne, žiadny argument, len čistý hejt + nejaká fabulácia voči autorovi príspevku.
Jasné, Igor, ako povieš!
Fico sa sa bez problémov dokáže vymedziť aj sám voči sebe a zvládne to opakovane v jedinej vete! Voľte ho!!! ;-D