pherkard

pherkard | Netolerantný laktózofob

pherkard
Hrdinovia, alebo "hrdinovia" ?
 
nonamex
nonamex | 2.12.2015 15:51

ty picak, to hovor svojmu dedovi a babke, ked nas obsadili nacisti


roman1 | 2.12.2015 16:25

Hrdinovia to nie su, ale zas porovnavat miesto kde ta odbachnu a miesto ked Ta max trafia gumennym projektilom - to fakt nie je spravne.


mch
mch | 2.12.2015 17:20

som nevedel ze v Syrii ludia bojuju proti ostatnym drotom a plotom ..


register
register | 2.12.2015 17:31

presne ako som predpokladal - prvy prispevok hned vulgarizmus od zjavne mentalne zaostalejsieho jedinca, i ked pravdupovediac, cakal som nieco od xytrolina :)
roman1 - ked uz zbesilo utekam pred vojnou tisice km cez x krajin (co je samo o sebe dost mimo), rozumej migrujem za vyhodami, tak sa aspon slusne spravam a ctim si zakony tej ktorej krajiny. pokial nerespektujem zakony, hranice, ... nemozem ocakavat, ze sa ku mne budu spravat milo. my ich predsa nepotrebujeme, ale oni nas ano. a fakt, ze zapad absolutne nezvladol situaciu a prilev migrantov vobec neznamena ze je to spravna cesta.
jedine schodne riesenie (uz je trocha neskoro, ale stale sa da) je vytvorit tabor pre utecencov niekde na zapade syrie, smerovat tam humanit. pomoc + vojensky to zabezpoecit (bars aj pomocou NATO). ano, bolo by to drahe, no stalo by to len zlomok toho, co to bude EU stat pri sucasnom (ne)rieseni. dalej rozprasit daes (keby sa naozaj chcelo, tak do mesiaca by boli minulostou) a nasledne obnova krajiny.


Fool
Fool | 2.12.2015 22:08

pherkard a register... ruku na srdce ako by ste vy reagovali keby ste ukekali tisic kilometrov z miesta kde vam a vasej rodine hrozi smrt a tesne pred koncom vam postavia pred ksichtom plot? Ja osobne (a to som pomerne pacifista) by som im tam hadzal vsetko co by sa hodit dalo.

a register ohladom slusneho spravania - prislo some 800 000 uprchlikov do Europy, toto je to najhrosie co sa asi udialo vramci utencencov. 800 000 ludi v pohybe? Len na nasich futbalovych zapasoch kde je 100 ludi to vyzera horsie :)


Xytrolin
Xytrolin | 2.12.2015 22:45

Aby som niektorych nesklamal: ano, obrazok je cisty oportunizmus. Suhlasim s romanom a foolom.:)


radobox
radobox | 3.12.2015 01:30

Tiež sa pripájam... každý je múdry ako rádio, ale ja byť v ich situácii, tak sa zrejme správam rovnako. A ak si niekto z vás mudrcov myslí, že odhodlane bojovať proti islamskému štátu je jednoduché, nech si to ide vyskúšať opačným smerom


Ajfel
Ajfel | 3.12.2015 09:20

ja som sa zasmial nad obrázkom a nad každým vaším komentom a? idem si spraviť kávu. :)


Xytrolin
Xytrolin | 3.12.2015 09:34

@ajfel: nezdrzuj sa kavou a posli nejaky ten tvoj "echtovny" prispevok :)


Nathanael
Nathanael | 3.12.2015 09:51

Fool - v niecom mas pravdu. Ale treba dodat, ze z tych 1000 km by si 900 km isiel v relativnom bezpeci. A okrem toho svoj hnev nemas obracat na ten plot, ale na tych, co Ti nahovorili, ze tam ziadny plot nebude.


salamoon
salamoon | 3.12.2015 10:06

"ruku na srdce ako by ste vy reagovali keby ste ukekali tisic kilometrov z miesta kde vam a vasej rodine hrozi smrt"

ruku na srdce, rodinu by som tam nenechal.

dalsia vec, od turecko-syrskej hranice po rakuko-nemecku je to 2900km a 6-7 bezpecnych statov (podla trasy). hned prve turecko je bezpecna krajina, dokonca islamska, cize utecenci by tak urputne nemuseli bojovat proti bravcovemu v skolskej jedalni. cize VSETCI su to ekonomicki migranti, nie utecenci pred vojnou. utecenci pred vojnou ostali prave v tom turecku, iraku, jordansku...

dalsia vec je ze migrantov zo syrie je zlomok, zvysok su albanci, balkanci, afrikanci, blizky vychod.... a preco by sa oni mali dostat lahko, bez dokladov, nelegalne ako po dialnici do europy?

ja nie som proti pomoci, ale nie je tu ziaden system.v turecku, ako v clenskom state nato a osn mali byt s pomocou eu hned na zaciatku zriadene oficialne zachytne tabory na pomoc utecencom, a mala byt posilnena ochrana shengenskej hranice na eliminovanie nelegalnych prechodov. to, co sa (stale) deje teraz je start brutalneho problemu pre eu. ale nie, "my to zvladneme!"
vyzera to tak, ze asi nie.


register
register | 3.12.2015 10:43

klasika, presne taketo reakcie som cakal. mlatenie prazdnej slamy bez normalnej diskusie o skutocnych pricinach, o moznostiach riesenia. niekedy mam pocit ze nazory na iste veci mnohych z vas zavisia len na tom, kto tie veci prezentuje/propaguje. ale pohnut rozumom a spravit si vlastny nazor, to uz nie.
salamoon - totalny suhlas
vedenie eu je totalne neschopne, ako keby trpiace stareckou demenciou, hladajuce kam vcera odlozilo svoju zubnu protezu.


JG
JG | 3.12.2015 12:15

ked uz je to tu take vasnive vzhladom na vaznost toho co sa prebera tak ja poprosim o radu pri mojom logickom rozpore. Casto pocuvam reakciu, ze ti ludia utekaju pred vojnou. Ale im sa predsa pred vojnou podarilo utiect uz po prekroceni hranic Syrie. No napriek tomu utekaju dalej a dalej aj ked ich uz vojna neohrozuje. Moja otazka teda znie. Utekaju naozaj pred vojnou? Lebo logicky mi to vychadza tak, ze neutekaju pred niecim, ale utekaju za niecim. Kedze ich destinacia kam utekaju je jednoznacna...


mike
mike | 3.12.2015 12:44

To, ze pokracuju smer nemecko je logicke. Ked uz raz ide, tak niekam kde to ma zmysel. Takze to chapem, ale my ich tym padom nemame povinnost prijat zlavenim z nasej imigracnej politiky. A ako uz salamoon povedal, ti ludia sa po prekroceni tureckej hranice stali ekonomickymi migrantami a tych nemame moralnu povinnost prijmat. Tiez by som posilnil pomoc tym, ktori trpia vojnou najviac (v turecku, jordansko atd)


radobox
radobox | 5.12.2015 21:30

register: si totálne vtipný... pod primitívnym obrázkom čakáš sofistikovanú diskusiu o príčinách utečeneckej krízy a opatreniach na jej riešenie.


register
register | 7.12.2015 08:37

pre totalne vazneho radoboxa: diskutovat by sa dalo hocikde, staci na to ludi schopnych diskusie.
problem je ale inde - v zakazanych diskusiach pod clankami. mimochodom toto su jedine noviny o ktorych viem ze to zakazuju.


mch
mch | 7.12.2015 18:59

@register mas pravdu, ze staci na to schopnych ludi, ale ludia sem chodia podla toho, ake su tu prispevky. Cize nieco na tom radoboxom argumente bude ;)


Čamo
Čamo | 9.12.2015 17:25

Fool
Čože? Ak niekto uteká pred vojnou, tak máprávo byť agresívny? Akosi si si nevšimol ty "pacifista", že ten plot nestojí na hranici Sírie. Lebo to je jediná hranica cez ktorú utekajú pred vojnou. Ostatné hranice sú už neni útekom pred vojnou.


mch
mch | 9.12.2015 17:29

ked ludia utekali z ceskoslovenska, tiez neostavali hned za hranicami ale putovali do USA alebo vsade mozne po svete .. tam, kam chceli!


mike
mike | 10.12.2015 12:08

@mch ano, preto to boli tiez ekonomicki migranti. Druha vec je, ze v ceskoslovensku neslo tak o zivot ako v sirii (samozrejme aj v ceskoslovensku niektorym islo o zivot)


Čamo
Čamo | 12.12.2015 15:27

No a uveď aspoň jeden príklad keď utekajúci čechoslováci so zápalnými fľašami útočili na Rakúsku hranicu. Vy absolútne nedokážete udržať myšlienky pohromade...


Xytrolin
Xytrolin | 12.12.2015 21:12

@Čamo: na rakusku hranicu nebolo treba utocit. Ten ostnaty plot postavili nasi vlastni birmovani komunisti... Ten plot bol nas...


 
Nie ste prihlásený, pre pridávanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
SkryťZatvorit reklamu
loader